• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психологічна служба

/Files/images/Clip1.jpg

Психологічну службу Конотопської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат представляють практичний психолог - Юрченко Ірина Ігорівна та соціальний педагог - Немолот Світлана Олександрівна.

В основу діяльності психологічної служби закладено Положення про психологічну службу системи освіти України (наказ Міністерства освіти України від 22.05.2018 № 509, Концепцію розвитку психологічної служби системи освіти на період до 2020року та інші нормативно-правові документи, що визначають діяльність практичних психологів та соціальних педагогів.
В умовах сучасної освіти все більше актуальності набуває психологічне супроводження навчально-виховного процесу. Головною і основною метою роботи психологічної служби є збереження і розвиток психічного здоров’я учнів в рамках системного підходу.
Тісна співпраця соціального педагога, психолога, батьків і вчителів є запорукою ефективності та своєчасності виховних впливів.

Пріоритетними напрямками діяльності психологічної служби є:

  • психосоціальний супровід формування професійної свідомості в учнів та допомога в становленні їх як майбутніх працівників;
  • попередження та профілактика негативних явищ в учнівському середовищі: вживання наркотичних речовин, важковиховуваності, насилля, суїцидальної поведінки тощо.(соціометричні дослідження в колективах; корекційно-відновлювальна робота;
  • формування позитивного психологічного клімату в учнівському колективі;
  • психологічне консультування педагогів, класних керівників, батьків;
  • психосоціальний супровід правовиховної роботи, профілактика девіантної поведінки, правопорушень (з’ясування мотивів девіантної поведінки; індивідуальні бесіди; обговорення ситуацій в учнівській групі; психокорекція; проведення консультацій з вибору відповідних виховних заходів);
  • соціально-психологічна допомога та підтримка особистості що опинилась в кризовій ситуації;
  • робота з обдарованими учнями;
  • соціальний та психологічний супровід категорії учнів, які опинились в складних життєвих обставинах, учнів з особливими потребами, дітей трудових мігрантів та категорії соціально-незахищених;
  • психосоціальний супровід превентивного виховання, орієнтація учнів на здоровий спосіб життя (профілактика тютюнокуріння, алкоголізму, наркоманії, ВІЛ-інфекції, СНІДу);
  • участь у роботі з ради профілактики правопорушень.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi